regeldingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Franenleenorlando2015 - WaarBenJij.nu regeldingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Franenleenorlando2015 - WaarBenJij.nu

regeldingen

Door: fran

27 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Vandaag een extra dagje vrij gekregen van de baas. Omdat ik deze week alweer voldoende uren had gemaakt. Dus op naar de stad. Alvast kijken of er al wat leuke shirts te koop zijn. Eigenlijk moet ik ook nog een korte broek. Maar dat zal in februari niet meevallen om te kopen dus dan alvast maar wat t-shirts. En langs de anwb winkel voor reisstekker en reisverzekering en nog wat meer spullen......
Nog 56 dagen. We tellen af.....pap en mam komen weer heerlijk in ons huisje dus de vis wordt ook verzorgd. Nou ik zeg aftellen dan maar!

Verslag uit: Nederland, Nederland

orlando 2015

Orlando 'here we come'

Vliegtickets zijn geregeld. We vliegen met Lufthansa van Schiphol naar Frankfurt om vervolgens in de middag door te vliegen naar Orlando MOC.

Ook het eerste hotel is geregeld voor 2 dagen verblijven we in Fantasy world resort. Dit is zo'n 30 kilometer van het vliegveld en om daar te komen en verder rond te trekken hebben we een auto gehuurd. Hopelijk krijgen we weer een leuke auto. Ik heb ons in een kleinere categorie auto's ingeboekt bij Sixt betreft een Nissan Versa. En nu is dat niet zo heel spannend maar in die categorie kan er ook voor ons een VW Beetle of BMW mini klaar staan. Kijk en dat vindt ik dan wel weer leuk. We gaan geen spectaculaire afstanden afleggen dat scheelt al veel. Maar we zullen zien wat er klaar staat als we daar aankomen.

Verder hebben we voor 14 dagen Orlando FlexTicket (5 parken) met entree tot Universal Studios Florida, Universals Islands of Adventure, Wet n Wild Orlando, SeaWorld Orlando en Aquatica plus entreegelden tot diverse uitgaansgelegenheden in Universals City Walk. Al met al kunnen we hoppen van het ene naar het andere park. En zijn Wet n Wild en Aquatica waterparken zodat we tussendoor heerlijk kunnen relaxen.

Ook gaan we 2 nachten slapen in het Universal hotel Cabana Bay Beach Resort (1x 4-persoonskamer, Run of the Hous :en dat betekend dat we een uur eerder toegang (Early Park Admission) hebben tot the Wizarding World of Harry Potter. Waar je normaal gesproken al een wachtrij ingaat van 90 minuten. Blijft dat ons bespaard. Ik ben heel benieuwd. Deze atractie's lijken me zo gaaf! Affijn we tellen af. Nog iets meer dan 100 dagen en dan kunnen we gaan.......