Dag 1 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Franenleenorlando2015 - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Franenleenorlando2015 - WaarBenJij.nu

Dag 1

26 April 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen om 05.00 uur stonden we in prinsenbeek bij Jessica (mijn zus),Stephan en mith. Klaar voor vertrek. Jes en mitch brachten ons naar Schiphol. Daar aangekomen konden we meteen inchecken en door de douane. Even de boekenwinkel in. Bij Starbucks aan de koffie. En dan wordt het toch echt tijd om naar de gate te gaan. Daarmochten we binnen 10 minuten al door naar het vliegtuig. En stijgen precies om 10.10 uur op. Marleen kijkt wat angstig om haar heen bij het stijgen. Maar na ook het dalen weer te hebben ervaren vindt ze het wel prima.
We landen in Frankfurt. En jeetje wat een groot vliegveld is dat. We circelde mooi een rondje er boven. Dus we hebben een goed overzicht.2 uur en 10 minuten verder vliegen we al weer door. Naar Orlando. 10 uur vliegen. Een hele ervaring. Ik heb nog nooit in zo' n groot toestel gezeten. En maaltijden gekregen. Waarbij we ook nog wat films konden zien op ons schermpje in de voorstoelen.

Aankomst Orlando is 17.40. Geen enkel oponthoudt. Zelfs bij de douane mogen we zo door. Ons busje van sixt die ons brengt naar de autoverhuur staat er al. En voor we het weten mogen we de sleutels in ontvangst nemen. Ik zal mrgn op m'n gemak foto' s toevoegen.van zowel de auto als het huis dat we gehuurd hebben. Erg leuk. Met ' privé' zwembad. Bijna jammer dat we hier maar twee dagen zijn.
Nog even snel naar publix. Op nog geen 5 minuten afstand zit een mega supermarkt. Zodat we wat te eten en drinken hebben.
Het is nu elf uur Pm Amerikaanse tijd. Jullie worden langzaam wakker. Marleen en ik gaan slapen. Truzzzzzzz......

• 26 April 2015 - 05:33

Linda:

Wat fijn dat jullie reis goed is verlopen! Heel veel plezier! Wij ge keten bier een beetje mee. Truste voor nu!!!! Gr. V ons allen

• 26 April 2015 - 08:13

Listy:

Goed om te lezen dat de vlucht goed verlopen is. En vooral door de douane vlot is gegaan. Heel veel plezier!!

• 26 April 2015 - 08:22

Marcel:

Geniet er samen van en voor Marleen, een hele dikke kus en knuffel van papa.

• 26 April 2015 - 08:31

Annie:

helemaal top dat het zo goed verlopen is, groetjes

• 26 April 2015 - 09:40

Corry:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Ben benieuwd naar jullie volgende dagen en geniet van deze tijd. Groetjes

• 26 April 2015 - 10:51

Jessica:

Jullie liggen nu te slapen

• 26 April 2015 - 11:00

Jessica :

De helft van mij tekst staat er niet op

• 26 April 2015 - 14:49

Eltjo:

Wij zijn beland in Den Bosch,de lamp in de keuken vervangen en voor de rest relexsen.
    Fijne vakantie verder XXX Pa (opa) & Ma (Oma).

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

orlando 2015

Orlando 'here we come'

Vliegtickets zijn geregeld. We vliegen met Lufthansa van Schiphol naar Frankfurt om vervolgens in de middag door te vliegen naar Orlando MOC.

Ook het eerste hotel is geregeld voor 2 dagen verblijven we in Fantasy world resort. Dit is zo'n 30 kilometer van het vliegveld en om daar te komen en verder rond te trekken hebben we een auto gehuurd. Hopelijk krijgen we weer een leuke auto. Ik heb ons in een kleinere categorie auto's ingeboekt bij Sixt betreft een Nissan Versa. En nu is dat niet zo heel spannend maar in die categorie kan er ook voor ons een VW Beetle of BMW mini klaar staan. Kijk en dat vindt ik dan wel weer leuk. We gaan geen spectaculaire afstanden afleggen dat scheelt al veel. Maar we zullen zien wat er klaar staat als we daar aankomen.

Verder hebben we voor 14 dagen Orlando FlexTicket (5 parken) met entree tot Universal Studios Florida, Universals Islands of Adventure, Wet n Wild Orlando, SeaWorld Orlando en Aquatica plus entreegelden tot diverse uitgaansgelegenheden in Universals City Walk. Al met al kunnen we hoppen van het ene naar het andere park. En zijn Wet n Wild en Aquatica waterparken zodat we tussendoor heerlijk kunnen relaxen.

Ook gaan we 2 nachten slapen in het Universal hotel Cabana Bay Beach Resort (1x 4-persoonskamer, Run of the Hous :en dat betekend dat we een uur eerder toegang (Early Park Admission) hebben tot the Wizarding World of Harry Potter. Waar je normaal gesproken al een wachtrij ingaat van 90 minuten. Blijft dat ons bespaard. Ik ben heel benieuwd. Deze atractie's lijken me zo gaaf! Affijn we tellen af. Nog iets meer dan 100 dagen en dan kunnen we gaan.......